• repvez
    Szüli
    #20
    Erre jelenleg egyetlen auto sem kepes. Jelenleg a legjobb szoftver is egyszeruen bele fog menni a balesetbe es az utkozes elott 1-2 masodperccel at fogja adni a vezetest a sofornek, hogy a gyarto ceg elkerulje a pert. Amig nem lesznek kepesek az ulesben ulo sofor nelkul uzemelni, addig jelenleg minden automata rendszert ugy kell kezelni, hogy barmikor magatol rahuzhatja a kormanyt a szembejovo kamionra vagy fekezes nelkul atmehet a potkocsija alatt. (a szenzor annal a Teslanal is atfert ami megtette, csak nem szoltak az MI-nek, hogy a kocsi magassabb es az utaster felso resze es az utasok mar nem fernek at, ezt azota elvileg javitottak) Szoval nem, ha kell felugyelo sofor az ulesbe, akkor meg jobban oda kell figyelni felautomata modban, mert a sofor eppen a gyarto helyett debug-olja a szoftvert.

    Látom, hogy még nem vezettél ilyen autot hosszu távon, én gyakorlatban nem egyszer használtam igy és autopályán igen is képes a sávban tartani a kocsit és a követési távolságot betartani akkor is amikor lassit vagy gyorsit elötted valaki és a vészfék rendszer is müködik vagy jelzést ad idöben ,hogy legyen idöd reagálni.
    ÉS arra az idöre mig a falakont kinyitom , meg a szenyorol a szalvétát leszedem vagy egy csoikit megbontok addig teljesen megoldja a feladatát. egy ujabb auto meg még jobb ebben , nem azt mondom, hogy nem lehetne rajta javitani, de az is hulyeség, hogy egyetlen auto sem képes rá ahogy te állitottad.
    Annyira nem egyedi ezek a funkciok, hogy ha jol tudom, akkor 2025tol már csak olyan autot adhatnak el amelyek tartalmazzák ezeket az alap funkciokat.

    ÉS még mindig nem tudom, hogy honnan veszed, hogy a HUD az drága. egyáltalán tudod ,hogy muködik ? és ha még igazad is van ,hogy az OLED nem világit, de mivel a legtöbb kocsibvan nem OLED van a középkijelzőn , ezért az LCD-nél a fekete is világit, még akkor is ha átvált éjszakai képernyore vagy fekete háttérszinre.