• kvp
    #4
    Az egyetlen meglepo, hogy a Tesla ezt pl. mar az elso naptol tudja. Hany evnyi lemaradasban lehet az autoipar tobbi reszvevoje?

    A frissitesekbol tobbfele valtozat letezik:
    - uzemszeru, tehat pl. terkep frissitesek
    - jogi, tehat a torvenyi szabalyozas valtozasa miatt kotelezo
    - hibajavitasok
    - uj feature-ok

    Az elso a hetkoznapi hasznalathoz kell. A masodik az onvezeto es egyeb seged rendszerek miatt kell, tehat ha valtozik a kresz, akkor vagy kivonjak a kocsit a forgalombol vagy frissitk a szoftveret. Az uj kepessegek a tobbseget nem zavarjak, tehat maradnak a hibajavitasok, amik letre problemas, de alapvetoen szukseges.

    Az alternativa az, hogy minden utepitesnel, terelesnel vagy jogszabaly valtozasnal letilt a rendszer es treleren kell bevinni a szervizbe szoftverfrissitesre. Manapsag ez mar nem igazan jarhato ut.