• Dodo55
    #19
    Inkább kiszorultak természetes mód, amint a hatékonyabban üzemeltethető alternatívák kellő teret nyertek. A hangsúly a természetességen, nem volt erőltetve úgy a folyamat politikailag, mint most. Sőt mind gőzautót, mind gőzmozdonyt, mind pedig lovaskocsit a mai napig lehet legálisan használni és fut is belőlük azért még nem kevés működő példány a világon. Ezzel szemben egyes körök manapság szabályos ördögűzést folytatnak a belsőégésű motorok ellen, amit a korábban már elmondottak szerint súlyosan közveszélyesnek tartok a lehetséges következményei miatt.

    Meg ha már egészséges technológiai diverzitást emlegettem, érdekességképp megemlíteném azt is, hogy Stuhlweißenburg-ban ahol gyerekként felnőttem, a 90-es években bizony a Posta kézbesítői közül sokan, a városgondnokság kertészeti feladatait ellátók pedig kivétel nélkül már akkor kis elektromos autókat használtak, ez teljesen megszokott és magától értetődő volt anélkül, hogy bárkinek is papolnia kellett volna a belsőégésű motorok ellen, egyszerűen ez a fajta technológiai diverzitás természetes mód ki tudott alakulni az ésszerű igények és a piaci verseny szabad kínálata mentén.

    "A lokalis armtermelest nem befolyasolja egyik sem. Csak elosztott infrastrukturat kell epiteni es akkor jo."
    Azért egy félvezetők használatával készült feszültségszabályozó nem biztos, hogy minden esetben annyira örül egy EMP-nek vagy napszélnek, de ez valóban nem hülyeség, valószínűleg ezért is van a legtöbb belsőégésű motorral üzemelő járműben egy többfázisú generátor :)