• bunny
    #26
    A kamionozás eleve egy halott dolog úgy, ahogy most zajlik. Helyből azt kellene favorizálni, hogy a szárazföldi tranzit utakat vasúton tegye meg a rakomány, a kamion pedig csak a legközelebbi vasúti HUB és a tényleges célállomás közötti max 50km-t tegye meg kamionon, ami innentől lehet akár elektromos is, a vasút szintén. A sofőr meg otthon alszik, mert van napi 3 fuvarja ezen a távon, én nem kell várnia mert leteszi a kamiont a HUB-on, és átül a másikra ami már kész. Ehez képest ma mivan? Beül a kamionba Nyíregyházán, levezet Bristol-ba és vissza. Meg lehet nézni az M0-át, a szélső sáv egy kamionfal gyakorlatilag, helyből felszabadulna pl. egy komplett sáv ha eltűnnének az utakról. Szóval ez a távvezetés igazából megoldás egy olyan problémára, amire már régóta létezik jobb megoldás.