• defiant9
    #19
    A gond ezzel hogy az millió kilométer nagyon nagy része a monoton autópálya, ahol relatíve egyszerűbb ellenben fáradhatlaan automata is nagyon jó/jobb eredményt adhat. Az ember rossz monotonitás tűrő, nem erre lettünk alakítva, és időnként aludnia is kell ami nem olcsó mulatság a szállítmányozás terén. Egy telephelyen belül pl. az önvezető soha nem fog igazán jól navigálni mert nincsenek klasszikus juss el A-ból B-be utakon standard-ek ellenben egy csomó egyedi komponens van, aminek megtanulása nagyon hosszadalmas. Ez a hibrid módszer, amiben nem kell fizetni a sofőrt a monoton szakaszon(>95%) csak ahol valós hozzáadott értéke van versenyképes lehet. Egyfajta révkalaúz szerepnek is felfogható ez a megközelítés, akár úgy is hogy akár specializált helyismeretű emberek kapnak a területükön navigáló járművet, ilyen zónákban a hálózati elérés/stabilitás is nagyságrendekkel jobb tud lenni mint egy random autópálya szakaszon.