• Sir Cryalot
    #9
    Játékokban a legnagyobb teljesítmény igény a pixel shading, eye tracking az azért ér fel >15tf-el mert vagy 4-5-6x kevesebb pixel van (és lineáris a teljesítmény növekedés ami gyakorlatban nem szokott meglenni) vagy hasonló (screen space+textúra), viszont a DLSS-el meg hasonlókkal eleve elcsalták a pixelmennyiséget hogy olyan sok növekmény legyen.
    De eye tracking + MSAA az eleve ideális lenne és lelépné a PC-t mert a TAA + DLSS túl sokat ken.

    És ha azt hasonlítod össze hogy PC-nek egész képen kéne MSAA-t számolni vs. egy M2-nek a kép 1/8-án 16x MSAA -t akkor is egyértelmű a nyertes.
    Ráadásul ez még ki is jönne azon hogy 2010-es játékok többszörte jobban néznének ki (MSAA mérhetően >50% jobb mint a temporal még lassú mozgásnál is) újak meg el sem készülnek.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2022.07.15. 11:25:15