• repvez
    #3
    Köszönöm, hogy felsoroltál párat amiböl, a melegvizek országa 1972es idökben játszodik , teháét szoci idökben.
    A többi is lehet, hogy amaga a történet nem, de a környezet mind azt az idöt idézi, bár lehet csak azért,mert a jelenlegi helyszinek még mindig megragadtak abban a korban és nem fejlödtek semmit sem.

    Amikor azt irom, hogy nem tudnak elszakadni ettöl a kortol, akkor nem csak szoszerint értem, hoyg a témája a filmek ilyen hanem a környezet vagy az akkori technikai szinvonal.

    Elég megnézni a tiz perc mulva három elözetesét, hát egy 10enéves most jobb effectekkel vágja össze a YT-ra a videoit mint ennek a föcime. és a feliratok.

    ÉS az összes általad felsorolt filmröl süt a gyagyiság és az, hoyg mintha csak simáűn mindenféle komolyabb utomunka után max egy afterefectes filtert rádobva készült el, a szinészi játlék meg kimerül abban ,hoyg felmondják a szöveget, mindenféle beleélés vagy komolyabb hiteles alakitás nélkül.

    Egyik magyar szinészről sem tudom egyik filmben sem elhinni, hogy tényleg az a karakter amit játszik, nincs semmi átalakulás, mintha csak az utcárol berángatnának valaki, semmi olyan, hogy smink maszkirozás CGI vagy bármi amivel eltorzitanák oket, hogy ne mindig ugyan azt a karaktert játszák a különbözö filmekben.
    ÉS mindegyik szinész konkrétan szinpadi szinészek és nem filmszinészek igy nekik ez van megszokva, hogy egy szinpadon kiállnak elmondják a monologot és kész, nincs dinamikus akciozás és közbe alakitani a karaktert és beszélni közbe.
    Mintha náluk kimerül abba a filmre valo felkészulés, hogy elolvassák a szovegkönyvet és kap egy kis makeupot, hogy ne izzadjon és mehet a felvétel, itt nincs , hogy kigyurja magát vagy lefogy elhizik szakállat noveszt vagy levágja a haját egy szerep kedvére valaki, hogy hiteles legyen.