• kvp
    #4
    Vannak kulon-kulon tesztek. Alapvetoen ha rendes teherautokent hasznaljuk akkor 200 kilometer koruli hatotavval erdemes szamolni, viszont legalabb jo eros. Szemelyautonak jo, bar annak meg eleg fapados. (tehat a tesla 3 alatti szint) Plusz ha vontatmany van, akkor a toltoknel le kell csatolni, mert nem fer oda mashogy a jarmu. Meg par ev es megoldjak... (athajtos toltok kellenenek, benzinkutas stilusban es nagyobb kapacitasu aksicsomagok)

    Az F150 eseten egyszerubb a helyzet, az felszereltsegben ugyanolyan mint a belso egesu motorral szerelt valtozatok, a hatotav teherautokent pedig az aksicsomagtol fuggoen 150-250 km, itt egyertelmu, hogy a nagyobbat kell venni. Nekem ez tunik a kiforrottabb modellnek, plusz konnyebben kihagyhatoak azok az opciok, amik a rivian arat foloslegesen emelik es egy munkara hasznalt jarmunel csak hibaforrasok.

    Mindenesetre a teny az, hogy mindketto mukodik, mindketto elerheto mar most es ha a 150-200-250 kilometeres hatotav elegseges, akkor teljesen hasznalhatoak pickup-kent. (kb. dupla ennyi uresen, csak a soforrel, nagymeretu szemelyautokent hasznalva)