gameair#5
Graz-ban az összeszerelő soron amikor nem csukodott jól az ajtó, akkor az operator kicsit megrangatta majd becsapta de még mindig nem volt jó, szóval ránehezedett a testsulyával, utána már jól csukodott a mercedesz ajtaja.
De persze gondolom minden operator pontosan ugyanakkora erővel és tenyérmérettel rendelkezik, hogy a gyártás során ne házi barkácsolás legyen....
Raktárkészletet csak pár naposat tárolhatnak az autóiparban ez IATF előírás.
Ezért drága egy pótalkatrész, mert 10-15 évig biztosítani kell de ha szükség van rá akkor beüzemelik a hozzá tartozó gyártósort és legyártják a kért mennyiséget.
Ami pazarlás ezért a 3D nyomtatás itt is csökkentene a költségeken. Azonban a megbizhatóságot nem látom problémának mégha különböző gépekkel is gyártják.
manapság sem készülnek az alkatrészek ugyanolyan gépeken. Van hogy délután már másikon gyártják mint délelőtt.