• kvp
    #2
    Na most ha ebbol kivonnak a ferry es repositioning mozgasokat, akkor kapnank meg a tenyleges adatokat.

    A jelenseg egyebkent a brit vasuton is megvan, parliamentary train-nek hivjak azokat a jaratokat amiket csak azert kozlekedtetnek, hogy ne kelljen bezarni az adott vonalat vagy allomast, mivel annak jogi eljarasa tobbe kerulne mint az ures vonat megtartasa. A ket fent emlitett kvazi jogos mozgas is megvan a vasut eseteben is, a gepmenet es a szerelvenyvonat, ami alapvetoen a jarmuvek mozgatasa miatt kell. A tenylegesen menetrendszerint jaro, de gyakorlatilag ures vonatok szama ezekhez kepest elenyeszo es valoszinuleg a repulogepek eseten is joval kisebb lehet mint a fenti adat. Plusz ott a problema, hogy ha van 10 utas B-bol A-ba, akkor az A-ban levo gepnek uresen is el kell mennie B-ig, hogy elvihesse oket. Ha masnap ugyanez a helyzet, akkor megint mehet uresen. Vagy alternativakent torolni kell mindket iranyt, de akkor a jarvany elotti szabalyok szerint elveszti a le- es felszallasi jogot a legitarsasag. Csak a tenylegesen mindket iranyban utasok nelkuli, nem muszaki vagy logisztikai okokbol torteno mozgasok a valodi szellemjaratok.