• kvp
    #6
    A legnagyobb forras jelenleg Oroszorszag volt, de Kanadaban, Ausztraliaban es delkelet Azsiaban egyuttesen van kb. ugyanannyi kapacitas, mint az oroszoknal. Szoval max. a duplajara dragulhat minden amiben aksi van. (marmint inflacio elott)

    De ha semmi mas nem tortenik, mint hogy ezentul Kina veszi meg az orosz keszleteket, akkor max. annyi lesz, hogy majd csak Kinaban gyartanak aksit. Ettol meg dragabb sem lesz semmi, csak aki nincs joban veluk, az nem kap. Az egesz gazdasagi korlatozasnak a vegen legrosszabb esetben is annyi eredmenye lehet, hogy csak Kinaban lesz ipari termeles az egesz Foldon. Ez szerintem a globalistakat sem zavarna kulonosebben. A meg meglevo par europai es amerikai gyar meg vagy lehuzza a rolot vagy megprobal Kinatol es Oroszorszagtol fuggetlenul termelni. Nem mintha akarnanak.

    ps: Eppen feldaraboljak a Fordot, nemreg pedig csak ugy hirtelen megszunt a Daimler miutan bevasarolta magat egy kinai allami ceg. Lassan nem marad nyugati autogyar. (mint ahogy nyugati telefongyar se maradt, az Apple ugyanis Kinaban gyartat)