• kvp
    #9
    A Google fele megoldas mukodik. Nem mindenhol, de ahol elerheto a szolgaltatas, ott tenyleg vezeto nelkul jarnak. Tehat van 5-os szintu jarmu, csak korlatozott regiokban es foleg taxikent erheto el.

    A Teslanak tobbfajta FSD rendszere van. Van a hagyomanyos drive assist, ami csak segiti a sofort. Van a navigate on autopilot, ahol a teljes lefedett utvonalat levezeti a kocsi es van a betas navigate on autopilot ami alacsony rendu utakon is mukodik es amit nem engedelyeznek minden kocsin, ezek mar tenyleg onvezetoek, de a sofor biztonsagi soforkent ott kell hogy uljon, mert a szoftver meg beta allapotu. Raadasul annak az embernek kell ott ulnie a kormany mogott aki az FSD beta szerzodest alairta.

    Az EU-n belul egebkent csak az alapszintu drive assist erheto el, jogszabalyilag letiltottak a tobbit amig a nemet autoipar nem tudja utolerni az amerikai cegeket.

    Egyebkent ugyanugy jart el a Google is, amikor a sajat onvezeto kocsijat fejlesztette, biztonsagi soforokkel jartak a kocsik amig eleg stabil nem lett a szoftver, de ok fizettek is nekik, nem forditva. Azota hogy kesz lett viszont nem kell a sofor sem. A Tesla is ide szeretne eljutni es nincs annyira messze mint azt sokan gondoljak.

    Egyebkent most itt tartunk:
    https://www.youtube.com/watch?v=1BsWFzgUBQY
    https://www.youtube.com/watch?v=AHdKm0kW4l0

    Tehat nem az a kerdes, hogy lehet-e onvezeto autot kesziteni, hanem hogy mikor terjednek el...