• defiant9
    #6
    "Sok olyan útszakaszon van stop tábla amit simán belátsz."
    Tipikus oka ennek az is hogy egy sávból kanyarodás esetén táblákkal nem szabályozható hogy jobbra kis ívben elég lenne a macisajt, de balra nagy ívhez meg kell állni az alaposabb fejforgatáshoz, a szabályozó ilyenkor a legrosszabb esetre készül. Tesla esetén ez a dilemma ami kiesik a képletből, ő mindig, mindent néz.

    " A Tesla autó meg nem igazán tartják be, tehát szabálytalanságot követnek el."
    Ez már nincs így, a cikk arról szól hogy már betartják. A lényeg azonban az hogy ezzel elvi szinten eddig sem nem növelték a balesetveszélyességet.
    Sőt, a megállás-elindulás magasabb erőforrás igénye miatt minden autó lassabban veszi fel a forgalom dinamikáját, valójában ezen stop távla faktor miatt nagyobb az esélye hogy odaér egy gyorshajtó és beléd száll hátulról(de összességében még így is megéri megállítani az embert és kényszeríteni hogy alapossan nézzen körbe)

    "de én annyival megtoldanám, hogy amíg béta fázisú a rendszer addig nem mehet ki közútra."
    Miért mehet olyan ember a közútra aki szintén 'béta fázisú', tehát nem tökéletes, a hivatásos/profi sofőr szintjén lévő képességekkel bír?