#8
egyetértek az elöttem szólókkal, hogy azért ezt igy egyzserre bevezetni és ugy ,hogy a rendszerek csak külön külön dolgoznak ,nem lesz a legjobb megoldás.
Az igaz amit kvp ir, hogy ha a kocsi lekorlátoz a sebesség határra akkor nem is gondolkodsz elözésre.
De ez csak abban az esetben igaz, ha a társadalom nagy része már ahhoz szokott hozzá és nincs más auto csak ami igy müködik.
Ezt a mai viszonyok között bevezetve az lesz amit t_robert mondott, hogy egy elözés közben megoli az a rendszuer ami megóvni hivatott.
Ugyan ez a helyzet a vészfékező rendszerrel is, önmagában nem sokat ér, ha nem kötik ossze a többi rendszerrel is . történetesen a követési távolság betartó rendszerrel , mert mi értelme van a vészféknek, ha valaki a féktávon belül követi a másikat és mindenképp beleütközik az elötte haladoba ha mukodik a rendszer ha nem.
Főleg igaz ez a kamionoknál, ott a szuly miatt is jelentösen nagyobb lehet a fékut.
Ezért furcsálom és nem egészen jól möködnek ezek a rendszerek, mert csak egy feladatra koncentárlnak, de nem veszik figyelembe más tényezőket.
A vészfékező rendszer sem hiszem, hoyg kapna adatokat a külsö hömérsékletrol vagy a gumi hömérsékletérol , ne adj isten lenen egy csuszás mérés is és az alapján határozná meg, hogy mekkoa táv kell azona sebességen a megálláshoz.
A kocsimban is van vészfékező rendszer és folyamatosan sipákol olyankor amikor egy parkolo autó van az utszélén és ki kell kerülni, vagy körfolgalomban a kihajtást jelzó táblára de azon kivul , hogy hangjelzést ad és ikonokat villogtat, nem történik semmi , pedig böven azon a távolságon belül van ahol már nem lehetne megálni vészfékezéssel sem, hogy elkerüld az ütközést.
Akkor mégis mikor fog aktiválodni? amikor már elütöttem valakit vagy becsapodtam ?