• Dodo55
    #32
    "Definiáld a módszert amivel előre(a baleset előtt) le tudsz vadászni egy átlagos felelőtlen sofőrt.
    Az hogy azt mondják hogy kiveszik a kezedből a kormányt és egy gépet ültetnek a helyedre egy ilyen módszer, és efelé haladunk."

    Mindig vannak előjelek. A legtöbbje napi szinten zajlik a forgalomban résztvevők orra előtt. A Magyarországon zajló fejlesztések pl. pont ebből az ésszerű elvből indulnak ki és megsúgom nem álltak meg a "relatív költséges és messziről virító" VÉDA rendszernél.

    "Amit te itt csinálsz annyi hogy neked benzines autód van és próbálsz másra mutogatni hogy hát az jobban szemetel akkor az enyémet nézzék el."
    Igen, mert tudod ez olyan, mintha téged pl. leintene egy rendőr, hogy nincs bekötve a biztonsági öved és miközben írná a csekket, szemrebbenés nélkül végignézné ahogy egy idős nénit vagy bácsit kirabolnak az út túloldalán. Ésszerű prioritások felállítása nélkül komolytalan bármi a világon. Felületes (ám de kártékony) pótcselekvés, hogy el lehessen mondani, hogy nagy erőkkel foglalkozunk a problémával, miközben a minket (európát) kínosabban érintő, de egyébként legkritikusabb részét a problémának (dieselek) így jobban össze tudjuk mosni a kevésbé problémás dolgokkal. Tehát szép sorban. Amíg minden utcasarkon szembe tud jönni egy diesel, addig azoknak a háza táján söprögessenek.

    "Már párszor mondtam hogy hagyj fel azzal a durva cherry picking-el amit csinálsz."
    Ok, megígérem ezentúl a pi-t is 3-ra kerekítem. Minek is különbséget tenni száz féle különböző dolog halmazában, ha azok messzebbről nézve összefolynak homogén szürkévé. Igazad van, a részletek felesleges hülyeségek, nincs jelentőségük az életben, az ördög sem azokban bújik meg örökké.

    "Ezért helyes az az EU-s törekvés hogy a lehető legnagyobb mértékben minimalizálják ezt a hatást, akkor is ha mélyebben kell ezért a zsebbe nyúlni."
    A hiba a gépezetben ott van, hogy profitorientált cégekhez megy az emberek zsebének mélyéről az a kérdéses pénz. És profit alatt ugye a működési és fejlesztési költségek megtérülése feletti részt értjük. Lehet, hogy ez eddig nekik nem tűnt fel, de ez pl. helyből egy akadály, hogy az emberek gyomra az ilyesmit bevegye (attól a ponttól ugye, hogy az olcsóbb alternatívákat szabályozásokkal tiltják), legyen bármennyire is magasztos cél önmagában háttérben. Amíg ezt ebben a gazdasági struktúrában kívánják megvalósítani, addig hitelteleníti a profit.
    Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2022.02.10. 13:46:32