• defiant9
    #29
    "kik pl. eleve nem vezethetnek eltiltás miatt,"
    Hagyjuk már ezeket az extrém ritka kivételket. A mainstream a topic.

    "ne akarják már szép lassan a gépek javára ledegradálni a jogait."
    Ez a folyamat a gépek nélkül is zajlik. Régen 60-al mehettél ma már csak 50-el
    Azt kell megérteni hogy az ember fejlődése korlátos, túl magas hibaszázalékkal működünk, ami általában nem gond, akkor azonban igen amikor egy veszélyes üzemben teszed ugyanezt. A közlekedés az, a trend pedig az hogy a veszélyes üzemeket monotonitás tűrő gépekre bízzuk, mert mi természetünknél fogva 'figyelmetlenek vagyunk', mindenki, még a legjobb Formula 1 es pilóta is hibázik.

    "a veszélyes felelőtleneket vadásszák le hatékonyabban"
    Definiáld a módszert amivel előre(a baleset előtt) le tudsz vadászni egy átlagos felelőtlen sofőrt. A gond még mindig az hogy életszerűtlen amit szeretnél, nem kivetelezhető, próbálnak közelíteni, de csak erősen korlátos eszközök vannak erre.

    "2012-2014 környékétől kezdve kezdtek a felszínre kerülni"
    Tehát azóta volt jópár EU/helyi szavazás, a demokrácia szabályai szerint ahogy a BREXIT esetén is történt, a többség akarata mentén ki lehet lépni az EU-ból. Mi a gond akkor? Vélhetően az hogy kisebbségben vagy/lennél a kilépés kérdésben. Még mindig ott tartunk hogy a demokrácia így működik.

    "ami a korom miatt százszor károsabb az ember tüdejének, addig azokkal kéne foglalkozni első körben"
    Foglalkoznak is, egyre keményebb határétékek vannak:
    [URL=https://www.airveda.com/resources/images/petrol_or_diesel/emission-bs6.png][/URL]


    "míg egy SUV a legtöbb esetben csak reprezentatív téren tud többet"
    Neked vagy egy igényszinted, másnak pedig más, ami lehet a tiéd alatt és felett is. Te továbbra is azt gondolod hogy te vagy az etalon és hozzád kell igazodni. Akinek a tüdejébe megy a te kipufogófüstöd azt meg úgy gondolja hogy neki nem kellene ezt eltűrnie. Mégis milyen elv mentén vezeted le hogy de?

    "ami a korom miatt százszor károsabb az ember tüdejének"
    Ez egy szokásos bagatellizálás. Egy mai diesel kibocsájtásában

    ezt a százszor károsabb korom mennyiséget nem igazán látom visszaköszönni. Vegyük észre hogy ismét csak relativizálsz, más szennyezőbb akkor veled minden OK. De ilyen logika szerint egy nálad kevésbé szennyezőhöz képest meg te vagy a gonosz akit ki kellene tiltani.