• NEXUS6
    #51
    Nem értem, miért húzod elő újra és újra ugyanazokat a kérdéseket, amire választ kapsz. Miközben arra nem válaszolsz, amit meg én kérdezek. Ez így nem sokat ér ám!

    Ez a gondom, ez a problémám, te ezt írtad:
    "De már így is jobb baleseti statisztikákat produkál mint az emberek."
    Ami viszont a te adataidból, a cikkben felvetett szempontok miatt, viszont nem derül ki Nem értem, miért veted fel újra és újra ugyan ezt? :O

    És ugyen ez igaz itt is: "Attól hogy mondjuk a Bentley-nek még a Tesla-nál is jobb a baleseti statisztikája attól még az igaz hogyha szembejön veled 1 Tesla vagy 1 bármilyen más random ember által vezetett autó akkor nagyobb az esélye hogy az ember által vezetett tarol le."
    Lásd előző pont, ezt valójában nem tudjuk! Nincs adat arra, hogy ua környezetben, ua. műszaki szintű autóhoz képest (pl. autópálya, ahol az Autopilot elsősorban működik, de ugye elég nagy gáz, ha szembe jön veled) az hogy az Autopilot szignifikánsabban jobb teljesítményt nyújt, ez az adatokból valójában nem kiolvasható. Azért mert mint mondtam: a teljes autóállomány, minden műszaki állapotú, minden vezetői képességű sofőrrel, minden körülmények között (város csúcsforgalom, veszélyes kereszteződés, rossz időjárási körülmények, ahol a Tesla Autopilot jobb esetben csak áll és szerencsére nem csinál semmit), van összevetve a Tesla jobb műszaki állapotú, az átlagnál valszeg jobb képességű sofőrjeivel, egy viszonylaglag balesetmentes környezetre leredukálva (ahol az Autopilot korlátozott képességeivel el tud navigálni). A statisztika tehát torzított, kérnék újat, egyértelműbbet.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2022.02.17. 09:12:58