• defiant9
    #48
    "Tisztáztad, hogy nem azt érted ez alatt, mint amire én gondoltam, ."
    De, a leírt szavaid alapján pontosan arra gondoltál amire a statisztika vonatkozik, ez az amire én értettem, és az amit ilyen környezetben alapértelemzésnek kell tekinteni, az eredeti reakciód ennek megfelelő volt:
    "Szal a teljes autóállomány összbaleseteivel hasonlítva kicsit megtévesztő lehet."
    Igen, jól láttad, a teljes autóállománnyal vetették össze, hiába is próbálsz most a ’nem arra gondoltam’ szánalmas védekezéseddel kihátrálni.

    "Ez nyilvánvalóan torzított eredményt ad,"
    Abból a szempontból nem amire én hivatkoztam miszerint átlag feletti statisztikával bírnak. Tehát ezen elv mentén az átlag emberi sofőröket sem szabadna forgalomba engedni, és ezért nem vállal hatóság igazán nagy kockázatot a Tesla-kal. Nem az van hogy valami gyalázatos statisztika miatt termelnék a (fatális) baleseteket. Felfelé húzzák az átlagot.

    "Szal egyáltalán nem biztos, hogy a Teslánál nem jobb e egy "önvezető" Audi!?"
    Trivialitás. Ez már 30 hsz-el előbb leírtam #14

    "amikor a fentiekhez lépest egy kevésbé torzított statisztikát nem mutattok"
    Felteszem a kérdést harmadszor is:
    "Elismered hogy a közölt statisztikák valós tényeken alapulnak vagy megkérdőjelez a hitelességüket? Ez egy fontos kérdés, ne próbálj meg elsunnyogni előle!"
    Nyilván ismét el fogsz előle sunnyogni, mert a válasz kellemtelen lenne. Igen a Tesla által felhasznált tény adatok valósak(emiatt irrelváns volt hosszasan marketing osztályoznod), a Tesla-k az áltagnál szignifikánsan jobb baleseti statisztikát produkálnak.