• NEXUS6
    #39
    Hahó srác, itt vagy még velünk? Mert úgy tűnik nem olvasod azt, amit vagy 5 hsz óta írok.

    Miért is kéne másik adat? Leírtam, hogy a cikk szerint hogy kell értelmezni a Tesla által megadott adatokat, te ebbe nem kötöttél bele. Ezekszerint egyetértesz.

    A Tesla, ami egy 2. szintű vezetéstámogató rendszerrel ellátott jármű, adatai lehet hogy jobbak, mint a vezetéstámogató rendszert nem használó sofőrök adatai. Azonban sajnos ennek konkrét mértéke a cikk szerinti okok miatt nem derül ki az adatokból. Tehát a Tesla által megadott számok eleve torzítottak.
    Az eredeti kérdésed mint jeleztem továbbra is hibás alapfeltevésből indul ki, az emberi sofőrnek a jelenlegi technikai szinten nincs alternatívája, a Tesla sem az, még nem tart ott. Tekintve, hogy egy 2. szintű és nem 5. szintű járműről van szó.

    Erre az új kérdésedre meg az a válaszom, hogy ha a közlekedési hatóság végre egyértelmű szabályozást ad a különböző szintű önvezető járművekre és a Tesla végre nem téveszti meg a fogyasztókat a saját termékeivel, akkor teljes nyugalommal fogom támogatni, hogy minnél több vezetéstámogató rendszerrel ellátott jármű legyen az utakon.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2022.02.04. 09:41:37