• NEXUS6
    #35
    1. Gyöngyöm, szerinted honnan származnak az adatok akkor? A Teslától nem? Tök mindegy hogy ki küldi, a marketingosztály (valszeg ők), vagy Musk maga személyesn.. Az hogy a számok hogy jönnek ki, azt ők tudják, abból meg, hogy az adott oldal milyen formátumú táblázatot, vagy diagramot készít eléggé részletkérdésnek tűnik. LOL
    A cikkben szereplő aggályokat, amik a prezentált számadatok mélyebb ismerete nélkül felmerülhetnek, meg te sem vitatod. Konkrétan ha az Autopilot csak autópályán és olyan körülmények között vezet, ahol az emberi sofőrök is kb. 80%-kal alacsonyabb baleseti statisztikát produkálnak az átlaghoz képest (másképp megfogalmazva az autópályán a balesetek 17%-a történik, miközben ott sokkal több km-t tesznek meg, mint pl városban dugózva) akkor ezt figyelembe véve az emberi sofőr és az Autopilot km-re vetített baleseti statisztikája nagyjából megegyezik. Szólj ha ezt most mégiscsak vitatod! XD

    2. Lásd 1., meg az egész eddigi beszélgetésünk. Azért tegyük hozzá, hogy nem csak kifejezetten a statisztikán rugózol, hanem megkérdezted, hogy akkor a statisztikák szerint miért is engedik az embereket az utakra? Talán mert ezek a statisztikák nem mérvadóak!? :O Tekintve, hogy az emberek nem csak autópályán vezetnek, hanem olyan körülmények között is, ahol az Autópilóta eleve nem képes (felfestetlen, rosszminőségű, vidéki utakon, sűrű nagyvárosi forgalomban, bonyolult időjárási körülmények között stb).és a balesetek nagyrésze itt gyűlik össze, a statisztika torzított! Nem mondható ki az alapján, hogy az Autopilot jobban vezet, mégha te, meg Musk barátod ezt nyiltan fel is vállaljátok.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2022.02.02. 10:02:23