• kvp
    #6
    "ilyenkor jo lenne ha megmaradna a lehetőség arra, hogy átvegye az irányitást."

    Elvileg megvan a fenti auto eseteben is. Csak a kijelzon at lathato elso kamerakepet kell hasznalnia egy kezivezerlovel (game controller-rel), ha eppen vezetni akarna es olyan helyen halad, ahol ezt torvenyileg engedelyezik. A Tesla navigate on autopilot modja is vezetheto ilyen modon. A kis rajzolt MI nezeti kepet nezve tudsz kiadni neki savvaltasi es gyorsitasi/lassitasi parancsokat, amiket az MI dolgoz fel es vezeti az alapjan a kocsit. Jopar Teslas beta tesztelo youtuber szokott igy parancsokat adni a kocsijanak ha az elbizonytalanodna egy szituacioban.

    Az MI persze okos, pl. egy par nappal ezelotti videoban a tulaj jelezte a kocsinak, hogy forduljon mar ki a foutra, de az csak nem akart menni. Par masodperccel kesobb egy auto huzott at nagy sebesseggel keresztben. A sofor reakcioja: "Ez honnan jott?" A kocsi ellenben latta, mert az orra kijjebb volt. Ez egyebkent megoldja azt a problemat is, hogy az MI az utast vagy a gyalogost vedje. Az MI alapvetoen magat vedi (nem akar utkozni semmivel) es ezzel mellekhataskent mindenki mast is megved. A fenti helyzetben a gyorshajto elhaladasa utan egyebkent a kocsi azonnal megindult, mar emberi noszogatas nelkul is.

    "ha ez igy látszik, akkor már a rajzasztalon az ötletelésnél meg kelljen , hogy bukjon a koncepcio és nem szabadna eljutnia akár egy "végleges" Promocios CGI videoig föleg nem egy fizikailag megmutatható neadj isten vezethető prototipusig amit az autoszalonokon be lehet mutatni."

    Sajnos a formatervezok ha magukra hagyjuk oket, akkor kb. igy mukodnek: https://www.youtube.com/watch?v=WPc-VEqBPHI