• repvez
    #3
    nem nagyon értem minek vesztegetik az időt és pénz az ilyen koncepcio autokra , ha ugy sem valósitják meg öket , de mégcsak hasonlokat sem.
    Rengetek koncepcio tervet bemutattak már minden gyártó, aztán a végén kapunk egy baltával faragott kocka egyen autót amiket egyedül a logo különböztet meg egymástol mert az alváz és néha a felépitmény formája is nagyfoku hasonloságot mutat.

    Manapság nehéz azzal magyarázni, hoyg azokat a formákat nem lehet legyártani amiket kitaláltak, mert a szerszáémokat és a gyártósort is olyanra alakithatják, hogy az kivitelezhető legyen és az anagyok is képesek azokat a terheléseket elviselni ami egy egy furéább forma megkiván.

    Erról a konkrét tervnéél eléggé elcsuszott az arány , mert a belső teret ugy ábrázolják mintha akkora tér lenne mint egy nappaliba, aztán a külső bemutatásakor meg azon is elgondolkodik az ember, hogy ülve nem kell e a nyakat behuzni, hogy ne érje el a tetőt.
    A csomagtartót is akkorára tervezik , hogy elveszni benne mikor csak 2 személyes, de egy 7 személyes családi autónál manapság meg hagynak akkora helyet, hogy egy cipósdoboz épp odafér ha kinyitjuk mintd a 7 ülést.

    Szóval kettős érzéseim vannak mert a koncepcio autok soksztor sokkal jobban néznek ki mint ami végül megvalósul és a megvalósult verzio néha még kevesebb használhatóságot ad mint amit a koncepcio autó igért.
    Főleg az innovativ szofvterek terén.