• defiant9
    #34
    "Ellenben van egy tervezesi hiba (a pedalok tul kozel vannak egymashoz), ami miatt dokumentaltan tobb ember keveri ossze a pedalokat mint mas, jobb ergonomiaval tervezett jarmuvek eseten. "
    The U.S. Department of Transportation’s National Highway Traffic Safety Administration has determined the reports of sudden unintended acceleration (SUA) involving four different Tesla models were due to driver error.

    “There is no evidence of any fault in the accelerator pedal assemblies, motor control systems, or brake systems that has contributed to any of the cited incidents,” the report states. “There is no evidence of a design factor contributing to increased likelihood of pedal misapplication.


    "Ezt sokfelekeppen ertelmezik, ugyanis mindig a gyoztes hatarozza meg kinek volt igaza. "
    Ez leginkább a hatalmi ágak szétválasztása + korrupció a probléma az elhangzott vád alapján. Ezek nagyon általános elvek amiknek minden jogállamban a lehető legmagasabb szinten kellene teljesülniük.
    Egy amerikai szenátor, de az igazságügyminiszter vagy elnök sem utasíthatja a nyomozást vezető ügyészt hogy hunyjon szemet egy valószínűsíthető törvénytelenség felett. Polt Péter és Mészáros Lölő esetén ez a kitétel nem áll (a magyar ügyészség jól láthatóan nem nyomoz a nyilvánvalóan korrupt ügyekben a NER cégei kapcsán).
    A FBI kapcsán sokkal valószínűtlenebb(de nem 0) hogy egy megkent politikus le tudná állítani egy a Tesla elleni nagy nyilvánosság előtt zajló ügyben a nyomozást, jó eséllyel ha bepróbálkozik ilyennel akkor ő maga kerül azonnal a célkeresztbe.