God of War (PC)
  • caps lock
    #30
    Szerintem Witcher 3 óta nem volt még egy ilyen törődéssel összerakott játék. Van értelme hogy kalandozzak a világban, lootoljak, felfedezzek, csinálgassam a mellékküldetéseket. Harminc óra körül vagyok, a főszálnak még csak a felénél, de nem sajnálom a befektetett időt mert annyira élvezetes a játékmenet. Próbára teszi az ügyességem, a logikai érzékem, és a harcok során a reflexeimet.

    És mindez folyamatosan narrálva van, Kratos, Mimir és Atreus mindig a helyzetnek megfeleően reagálnak a történésekre és ettől olyan élőnek hat az egész.

    A történet áll leejtős, a harcok adrenalinbomba, a fejlődési rendszer akár a fegyvereket, páncélokat, skillfát nézzük aprólékosan kidolgozott és átgondolt. A játékosra van bízva hogy milyen irányba viszi el a karaktert, hogy az legjobban igazodjon a játékstílusához.

    Ha valami negatívumot kellene mondanom, akkor talán az hogy túl kicsi a térkép, és így a rengeteg tennivaló miatt zsúfoltnak érződik. Minden egy központi terület köré van építve, még a más világokat is egy csillagkapu-szerű teremből érhetjük el. Persze egy alapvetően csőjátékhoz ez illik, mégis egy kicsit szellősebb elrendezés jobb lenne.