• And37
    #9
    "ezen elgondolás mögött ott van, maga a meglévő rendszerek teljes átvizsgálása, amely azt jelenti, sokkal egyszerűbb dolguk lesz ha saját autót akarnak fejleszteni"

    Ez alapján nem sokat dolgoztál az autóiparban. Attól, hogy CAN buszon vagy FlexRayen megkapsz pár adatot meg valamiféle felületet, amin pár értéket állítani tudsz, nem sokkal vagy közelebb a rendszer "lelkéhez", a működése megértéséhez és a nagyüzemi gyártásához. Amitől félnek, hogy ha ezt az interfészt elrontják, sebezhetően valósítják meg - gondolom ezért nem szeretnék az autógyártók nagyon beengedni a többieket. Tuti lenne pár száz kínai meg észak-koreai szaki aki napi 24 órában próbálná törni.

    Ha az autó működését akarod megérteni, akkor az Apple esetében dupla pénzért felveszel 250 mérnököt, akik különböző gyártóknál a megfelelő részeit fejlesztették, nem kulcslyukon keresztül küldesz be 320x200-as kamerát.

    "Egy algoritmus visszafejthető ha tudod a be és kimeneteket."

    Ezt vagy nem gondoltad végig, vagy nem tudod, mit jelent, amit írtál, vagy csak felét írtad le annak amit gondoltál, de így biztosan nem állja meg a helyét. Ha csinálok egy algoritmust, ami 1-re 0-t ad, 0-ra egyet, de csak kétmillió évig, utána fordítva, akkor kétmillió évig kellene tesztelned, hogy megismerd, és nem tudhatod, hogy négymillió év múlva lesz-e újabb váltás.

    "Ha az összes infohoz hozzáférsz, akkor pont ott vagy mint a Tesla."

    Max. mint Nikola Tesla, elönt az infóáradat és a papírhalom alatt veszel. :)

    Lesz egy kiépített töltőhálózatod, gigafactoryk, folyamatban levő akkufejlesztések ráállított penge kutatókkal, korrektnek tűnő kínai kapcsolatok, hype-hegyeknek köszönhető brutális tőzsdei árfolyam és egy Musk-szintű CEO?
    Vagy szerinted mi a Tesla?