• kvp
    #1
    Szoval ahelyett, hogy az autok szetneznenek, inkabb arra akarnak hagyatkozni, hogy minden gyalogos (es biciklis) hord maganak okostelefonos nyomjelzot, ami folyamatosan feltolti a felhobe, hogy pontosan hol vannak es igy az autok becsukott szemmel is el tudjak kerulni oket.

    Ambiciozus, de nem eletkepes megoldas. Egyreszt nem eleg pontos a pozicionalas (foleg varosban), masreszt meg pontos adatok eseten is akarmilyen kis halozati kesleltetesingadozas eseten metszesbe kerulhetnek a forgalom resztvevoi a valos terben. (ertsd: baleset lesz)

    Egy normal onvezeto, utkozeselkerulo rendszer teljesen passziv szenzoros es offline modban is mukodik. Az emberi vezetok is igy mukodnek es az emberek latasanal jobb szenzorokkal es a szamitogepek jobb reakcioidejevel es soha el nem faradasaval ezt sokkal uzembiztosabba lehetne tenni. Barminemu halozati technologiak es forgalom resztvevoire rakott online kapcsolatu nyomjelzok nelkul.