• repvez
    #5
    én is igy gondoom, hogy kell egy hatóság ahogy minden autora vannak minimális szabványos ami nlkül nem mehet az utra. itt is ugyan ez kellene, hogy a szoftverekben mindegy , hogy ki csinálja, legyen egy szabványos ut és vagy legyen az alap egyforma.
    Az , hogy designilag ki hogy variálja az mindegy, de legyen kompatibilis egymással űtjárható egyii tipus a mássikkal és a fö funkciok ugyan ugy lehessen elérni mindenhol.

    Meg ugye az autógyáraknál most bukott ki , hogy mekkora sumákok és évrol évre ugyan azt adják el fejelsztés nélkül. Ez a chiphiány kiejtette a csontvázat, hogy még mindig 2003as évekbeli chipeket épitenek be a kocsikba. aztán meg csodálkoznak, hogy lassu és nem lehet rá frissitéseket tenni , mert már nincs utángyűrtás ami megérné a chipgyártónak fenntartani az uzemet.

    Ha csak minden 2-3. évben cseréltek volna chipkészletet, akkor most nem lenne gond.
    Az ember azt gondolná, ha egy uj autot terveznek akkor probálnak beletenni valami ujat ami hatékonyabb az elözönél.
    Ahogy irták, amiket most használnak az autógyártók még mindig 90 nm es csikszélességnél tartanak. miközben mér a mobilokban is 5nm nél járnak. ez nem kevás energia sporolűs lenne ha megnéznénk hgy miket kelelne a kocsiba hajtani vele egy akksirol. vagy a generátorrol.