• cateran
    #9
    Jesszus...sok kozod nincs az mmokhoz, hmm?
    "Mert ha mondjuk azt szeretnék, hogy egy tárgy csak a játékosok legelkötelezettebb 5%-ának legyen meg, akkor a dropratet is a játékosok számához kell igazítani, mert ami 4000 játékosnál 1:200-hoz esély, 40000-nél már 1:2000-hez lesz."
    Ez nem igy mukodik, leven nem lathatod elore, hogy a jatekosok hany szazalekanak lesz ESELYE, hogy egyaltalan hozza kerulhessen X targy. Ezert a droprate fix ertek, jatekosszamtol fuggetlenul (azaz X targynak Z% eselye van, hogy essen Y helyrol)
    Ezert aztan "Ezeket nagyon nehéz dinamikusan kezelni, mert az egyén szintjén úgy jelenik meg, hogy random változnak a játékszabályok és mire leöl 200 db. vaddiszót, hogy megszerezze a gyémánt agyarat, addigra kiderül, hogy jah de közben még beloggoltak tízezren és a szint 800-al emelkedett. Más meg ott rohangászik ugyanazzal a cuccal, mert neki még elég volt a 20." nincs ilyen....Vagy, ha megis, az eleve bukasra itelt eszmeletlen design flaw
    "mert mondjuk egy erdőbe vagy barlangba nem rakhatnak be több tízezer játékost, míg mondjuk az űrbe igen."
    Aztan mert ugyan miert is nem? Segitek: 1 egesz bolygo egybefuggo erdoseg....Az egesz populacio az egesz bolygot behalozo foldalatti barlangrendszerben el, mert a felszin lakhatatlan....Se fantazia, se ismeret az mmokrol...le a kalappal...
    Utoljára szerkesztette: cateran, 2021.10.11. 17:33:57