• Macropus Rufus
    #47
    szted akkor az 1 milliós mintavétel mellé egy 195 milliós mintavétel kb. pont ugyan az... okés.
    A baleseteket az eladott autó mennyiségéhez viszonyítsuk és ne egymáshoz. Tehát ha csak 1 autó követ el balesetet, de csak egy 1 darabos szériáról van szó, akkor ott ez a szám 100%-k ugye? Ha ugyan annyi balesetet követ el 1 millió autó mint 195 akkor ugye az egyik sokkal szarabb.
    Ezért írtam, hogy nem kellene összehasonlítani egy 1 milliós darabszámmal rendelkező autót bármivel is. Erre hoztam példának a Toyotát. De akármelyik másik autógyárat is hozhattam volna. A Teslából még nem rohangálnak annyian, hogy komoly baleseti statisztikát lehetne készíteni az adatokból ellentétben a többi kocsival.
    De ugye azt is mondhatnám, hogy a villanyautók a legbiztonságosabbak, hiszen alig történik baleset velük. Ja, most még. Aztán amikor csak egy márkából 195 millió fog rohangálni egyből nem lesz biztonságos. (és most nem autonóm rendszerekre gondoltam, mert vélhetően hamarabb lesz ember által irányított autóból qurvasok mint, hogy autonóm vasak elárasszák az utakat)
    Ez a szép a statisztikában. Tehát azért okoz kevesebb balesetet a Tesla mert kevesebb is rohangál belőlük. Míg a benzinesekből qurva sok. Na.