• repvez
    #20
    most már értem, hogy mi a félreértés oka.
    Mert te ugy mondasz itéletet a teslárol ami már most tudja alapbol ezt a funkciot, hogy majd a másik autok is tudni fogják alapbol majd ugy 5-10 év mulva.
    Én meg ugy hasonlitom öket össze , ahogy a jelen pillanatban áll a helyzet.És most az, hogy a teslában alapbol kapsz közel önvezetésre képes rendszert , de egy másik gyártónál még a közelében sem.
    De mégis valahogy a tesla a feketebárány, mert valahol még nem képes megtenni valamit amit a másikba még bele sem terveztek.


    A sávtartoval meg nem azzal van bajom, hogy mozog a kormány, azzal van bajom, hoyg egyenes uton is felfestéstől felfestésig ingázik mint aki részeg, ahelyett, hogy a rendszer megnézné, hogy a kétjel közi távolság hogy változik és annak a közepén tertaná a kocsit. sokkal kevesebb kormánymozgás lenne. vagy ha képes lenne elöre látni 100m-t és észrevenni egy lehajtó után, hogy folytatódik a sáv és akkor nem kellene minden egyes lehajtonál félni attol, hogy átmegy a másik sávba vagy kimegy a lehajton.