• repvez
    #4
    én arra értettem amiota sorozatba gyártják és nagyobb menyniségben megvásárolható a termékük. Mert onnantol vált konkurenciának a többi gyárral szembe és most amolyan boszorkány üldözés folyik, mert valaki képes volt 10-20 év alatt beelözni a nagy gyártókat akik csak ültet a babérokon érdemi fejlesztés nélkül.

    ÉS attől, hogy a gyár minek nevezi és a hülye felhaználo hogyan használja az két külön dolog.
    A repülökön is van robotpilóta és mégse lehet elhagyni a fülkét ha bekapcsoltad, mert ott kell lenni hogy felügyeld.
    Azt miért nem vizsgálják, hogy mondjuk az ACC (adaptiv crues control) mondjuk hány esetben okozott balesetet? mert azt is ha aktiválod akkor feltételezed, hogy tartani fogja a sebességet és a távolságot a másik kocsi mögött, de ha valami közbejön akkor azon a távolságon és sebesésgen más nincs nagyon időd, hogy megelözd a balesetet, csak ha folyamatosan ott tartod a lábad a féken .
    DE nem azért kérte bele senki és fejlesztették ki, hogy amikor aktiválva van akkor is ugyan akkora figyelemmel és reakcioval avatkoz be.
    Csak ugy mint a sávtartóval, ott is elengeded a kormáynt , mert máskülönben mi értelme van ha igy is ugy is kormányoznod kell és neked kell a sávba tartani a kocsit?

    Ezért nem értem a vizsgálódás alapját, mert minden gyárnak a segédfunkcioi ugyan olyan potenciális veszélyt hordoznak mint a tesla önvezető része.

    De a telslával ellentétben a régi tipusu gyártók nem fognak neked a vásárlás után jobban müködö szoftvert és funciot adni a megvett kocsidhgoz. mig a tesla meg havonta fejleszti és javitsa a tudását a kocsinak és , ha most megveszed akkor akár 2-3 év mulva akár valoban lehet egy önvezető autód anélkül, hogy egy másikat kellene venned és akkor meg már hivhatja onvezető rendszernek , a régi gyárak meg semmit nem ad miután elhagytad a szalont .