• LamborghiniSG
    #13
    Ezt a tönkrement volna dolgot azért nem hiszem. Az Audi előtt a Chrysleré volt a Lamborghini és nem volt olyan szar az a Diablo sem a Chrysler era-ban, főleg az SV meg a Jota verziók simán a csúcs Ferrarikkal voltak összehasonlíthatók a 90-es években, a Diablo SE30 Jota (ami gyári modell volt) a maga 595 lóerejével 1995-ben simán egy Ferrari F50 mellé volt álltható (ami akkor a Ferrarik csúcsa volt, mutass egy másik olyan szívómotoros autót 1995-ből, amit oda lehetett volna állítani egy F50 mellé...én nem emlékszem ilyenre...)...aztán a Diablo VT meg már 1994-ben összkerekes sportkocsi volt...a Chrysler előtt meg más befektetőké volt a cég, már vagy 15 éve olvastam utoljára a cég történetét, de nekem úgy rémlik, hogy már a 70-es évek elején, az első Countach megjelenése után már el is adták a sportkocsi gyártót, a legtöbb Countach is már úgy született, hogy nem Ferruchio Lamborghinié volt már a cég...és azért volt ott egy olajválság is a 70-es évek elején meg különböző befektetők kezén hányattatott a Lamborghini a 80-as években is, de tönkre sosem ment, ha 1998-ban nem az Audi (azaz inkább a VW Group), akkor valaki más, de megvette volna a Lamborghinit, egy ilyen sportkocsi gyártót, ami a Ferrarival említhető egy lapon, és 1998-ban nem nagyon volt még egy ilyen másik márka.