• defiant9
    #13
    Valójában ez létező technológia, a safety driverless önvezető tesztelés során is központi operátor veszi át a kontroll-t, ha elakad az AI.
    Ami miatt ebben az ágazatban nyerő lesz az hogy kamionok az útjuk jelentős részét autópályán töltik(egy 1000 km-es útból lehet hogy csak n x 10-et kell megtenni autópályán kívül mivel a logisztikában fajsúlyos cégek szeretnek az autópálya közelébe települni). A kevésbé komplex autópálya hálózaton lesz első körben az önvezetők engedélyezése releváns topic. Az emissziós céloknak is jót tenne ha a légellenállás és/vagy sebesség redukálásával lennének önvezető kamion 'vonatok', ehhez még hozzájöhet hogy áramszedőt is kapnak és elkezdenek villamosítani autópálya szakaszokat is. A vasút így egyre inkább marginalizálódik(már ma is az) és csak a speciális ráérős bulk árukat fogják így szállítani.