• wraithLord
    #12
    #8 @Sequoyah (valamiért nem működik a válasz gomb éppen)

    Ezért kellene olyan szakemberek után nézni, akik értenek az elektromos autózáshoz, és szép lassan belefűzni a Ferrariba az elektromos autózást, hogy ugyanolyan szakértők legyenek abban is, mint a belsőégésű motoros autók esetén.

    Tudom, mindenki azt mondja, hogy az elektromos autók nem az élményről szólnak, meg mindegyik hót ugyanolyan, mert egy nagy gördeszkára rápaszírozol egy/kettő/három mosógépmotort meg 300 kiló akksit, és kész az EV, és hasonlók... De szerintem mindenben ugyanúgy megvannak a finomságok, maximum máshogy és máshol kell keresni. Ez a "minden elektromos autó ugyanolyan", ez olyan, mint hogy "minden kínai ugyanolyan". Komolytalan kijelentés szimplán azért, mert nem arra vannak ráállva az érzékeink, nem arról vannak gyerekkori/fiatalkori élményeink, nem az adja a nosztalgiafaktort.
    És az sem igaz, hogy hangtalan. Van neki hangja, csak nem olyan, mint egy belsőégésűnek. Simán lehet a hajtásnak bármilyen karakterisztikát adni, akár rakhatnak bele váltót, és mehet, reagálhat, működhet teljesen tökéletesen ugyanúgy, mint egy benzines, csak nem bőgni meg durrogni fog, hanem visítani. Ennyi. Nem értem ezt a problémázást. (Valszeg azért, mert én ugyan szeretem, de egyáltalán nem tartom nélkülözhetetlennek a V12-es, V8-as, V6-os, sorhatos, öthengeres stb. motort, a turbót, kompresszort és egyebek hangját, jelenlétét. Meg a benzinszagot sem, bár az azért tényleg elindít bizonyos nosztalgiát, de az csak egy dolog... :D )