• kvp
    #11
    A Tesla megoldasa a powerwall, amit lehet uj, de hasznalt Tesla aksikbol is kesziteni. Ez mukodik otthoni energiatarolasra es mukodik a toltohalozat szamara. Igy a toltopontok szepen lassan feltolthetik a sajat aksijaikat, amik tartalmat szukseg eseten at tudjak tolteni az eppen arra jaro autokba. Amikor tul nagy a forgalom egy adott toltonel, akkor pedig ki kell epiteni a rendes tapellatast.

    A powerwall-os megoldas egyebkent lehetoseget jelent napelemes aramforras eseten is az otthoni supercharger felszerelesere.

    Viszont ha mindenki elektromos autot hasznal majd, akkor tenyleg meg kell duplazni az aramtermelo kapacitast. Vagy megujulokkal vagy atomeromuvekkel vagy mindkettovel egyszerre. Ez utobbit probalna a mostani magyar kormany ha hagynak. (tehat a mostani teljes elektromos termelokapacitas 120%-at akarjak atommal elerni es e melle jonne meg +40% megujulo es a maradek 40% a meglevo foldgaz alapu cogen rendszerek, osszesen a jelenlegi kapacitas 200%-a lenne a cel)