• inkvisitor
    #10
    Ezeknél a nagy áramú töltőknél még rendben van hogy gyorsan telerakja az aksit. Ami egyre jobban érdekel, hogyan fogja az országos hálózat lekezelni ezeket a lórúgásokat, amikor az elekromos autók nagyobb számban jelennek meg. Mert a töltőre is el kelll jutni valahogy az áramnak. Egy finomító vagy nagobb üzem még kiépíti magának a 100-400 KV-os hálózatot, de egy sima benzinkút-analóg?
    Tekintetbe véve a közlekedés szektor energiafelhasználását, kb még egyszer ki kéne építeni az országos áramhálózatot a szükséges energiamennyiség szállítására, valamint még egyszer ekkora mennyiségű és kapacitású erőművek kellenek. És most ne gyertek naperőművel és szélerőművel, mert itt vezérelhető áramtermelés kell, nem amikor éppen van szél és nap.
    Amennyiben pedig akkumulátoros energiatárolást adunk mellé, akkor érdekes lenne kiszámolni a szükséges akkugyártó kapacitást valamint annak a környezetterhelését.