Solasta: Crown of the Magister
-
fluency #4 Hát a x spell/rest dologgal itt sem lehet mit kezdeni lévén OGL 5.1-et használnak: link és ez köti kezüket.
Amúgy nekem elsőre az volt a fura, hogy itt nincs kimondott main karakter, aki viszi a történetet, hanem mint az IWD 1-2-ben, csapat alapú a dolog. Ha minden igaz, akkor minden karakternek lesz saját küldetése (egynek tuti van, mert azt megcsináltam).
Az is fura volt, hogy néhány ellenfél simán mászik a falon vagy éppen repül a levegőben, ahol közelről nem éred el, vagy hogy néhány helyre te is csak repülve jutsz el. De a meglepődést leszámítva, ez kimondottan tetszik a játékban.
Az is egész jó ötlet, hogy bizonyos tárgyakat meglőve (spellekkel is) azokat aktiválni/eldönteni lehet. Lesz olyan, hogy bizonyos itemet csak így tudsz megszerezni. :)
Utoljára szerkesztette: fluency, 2021.06.08. 22:48:39