kvp#7
Mi kerult ezen ennyibe? Hat az, hogy majdnem a teljes latoteret lefedik egy-egy akkora modullal ami a google eseten meg csak egy ikont tudott kirakni a felso sarokba az egyik szemen. Magyaran kevesbe feltuno modon belehajtogattak egy teljes projector-t egy majdnem normal meretu szemuvegkeretbe. Egyebkent AR-hez nem kell akkora felbontas, sot meg igazabol tobb szin sem, csak akarmerre nez az ember lassa a HUD-ot. Ezt egy mini projector-ral es par uj lencsebe epitett waveguide alapu felig atereszto prizmaval ertek el. Ertem hogyan mukodik, de nem igazan publikus hogyan allitjak elo oket. (ezek lencseben levo mikro strukturak, a mikro meretu fresnel lencsekhez hasonloan)
Egy felig atlatszo zold overlay mar boven eleg utvonal, celpont, targy es szemely cimke es/vagy kontur, stb. megjelenitesere csak lehetoleg a teljes latomezoben mukodjon es eleg alacsony valaszidovel, hogy a virtualis cimkek elmodulasa a fejmozgast max. 1/25-1/50 masodperc kesleltetessel kovesse. Na ez ennel egy picit jobb, plusz elvileg tud picture in a picture-t is, rendszer statusz vagy kulso kamerakep (netes stream, dron kep, allvanyos kamera vagy akar fegyverkamera) megjelenitesere. Mindezt olcsobban mint a konkurensek, tehat az atlag fogyaszto altal is valamivel megfizhetobb aron.
ps: VGA felbontassal mar dolgozni lehetett anno es par szonyi szoveg, egy celkereszt vagy par kisebb video stream tetszoleges helyre kirakasara pedig boven eleg. Nem latok maszkot, tehat varhatoan minden overlay felig atlatszo lesz, de egy HUD-nal ez nem gond.