• Sequoyah
    #3
    Az a kihivas, hogy teherautok eseten elvaras a nagy teherbiro kepesseg.
    Es a villanymotor tulajdonsaga hogy bar alacsony az energiasurusege, nagyon hatekony cserebe, es keveset fogyaszt. Egy konnyu, alacsony terhelest jelento auto eseten a ketto kiegyenliti egymast, es igy a hatotav hasonlo egy benzines autoehoz.

    Viszont ahogy elkezded terhelni, ez az arany is valtozik, es nagy terhelesen az akkumlator gyorsabban lemerul mint a benzin, meg akkor is ha terheles nelkul a ketto hasonlo volt. Szoval ezert a teherautokban valo alkalmazas nem trivialis, es varni kellett amig erik a technologia.

    Mostanra ert el oda, hogy nagy terheles mellett is mar legalabb turheto a hatekonysaga. Ami nem baj, mert a pickupok nagy resze csaladi autokent funkcional, es a platoja altalaban ures. De azert egy minimumot teljesitenie kell nagyobb terhelessel is.
    Annak aki rendszeresen megrakja, es/vagy vontat vele, meg mindig nem ez lesz az ajanlott persze...