• Macropus Rufus
    #3
    Aha. Megint van valami agyonfizetett majom a cégnél és bizonyítani akarja a létjogosultságát. Több milliós tételt épeszű ember nem neten keresztül intézi látatlanban (megjegyzem: ruhát sem szokás úgy venni, hogy előtte nem próbálta fel az ember és az csak pár ezres tétel). Egy Volvó esetében tíz milliós tételről beszélünk. Először is: autót meg szokás nézni, ki szokás próbálni mielőtt megveszi az ember. Ezt neten át nem lehet megtenni. Persze vannak fotók. Ha valaki 15 milliós vasat vesz fényképek alapján annak gondolom nem ez az első hülye döntése az életben. Tehát megnézi az ember a vasat. Körbe járja, beleül, próbakör stb... Aztán úgy dönt, hogy kell. Erre az eladó közli, hogy okés, nagyon szuper, de pls. húzzál haza és otthon, neten keresztül rendeld meg. Vagy szedd le a telódra az app-ot és azon keresztül tedd... Nem életszerű. Az eladó el akarja adni a terméket. Ott lesz egy kurva internet terminál a szalonban és ide a rozsdást, hogy nem az ügyfél fog ott pötyörészni (aki éppen most készül elkölteni 15-20 milliót) hanem az eladó.
    Tehát értelmetlen lesz az egész.