• ximix #9
    A város vezetés tud ezen segíteni, pl japánban sem azért járnak ilyen kis autókkal, mert ez tetszik nekik, hanem a szabályozások miatt, a normál autó drága.
    Ezért egyrészt rajtuk múlik milyen módszert választanak vagy kedvezményeket adnak az egyik félnek és így ösztönözik a kisautó használatra vagy a másik felet büntetik, vagy mixelik és mindkettőből egy kicsit.

    Nem olyan rosszak ezek szerintem, de tényleg csak város és annak agglomerációjában használható igazán jól.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Kei_car
    Kei car, könnyű autó wiki
    "A kei autókategóriát a japán kormány hozta létre 1949-ben, azóta többször módosították a szabályozást.
    Ezek a rendelkezések meghatározzák a jármű maximális méretét
    (H 3,4m x Sz 1,48m x M 2m),
    a maximális motor lökettérfogatát és teljesítményét
    (660cm3, 64LE),
    hogy a tulajdonosok adó- és biztosítási kedvezményekben részesüljenek.
    A legtöbb vidéki térségben mentesülnek a jármű megfelelő parkolási lehetőségének igazolására vonatkozó követelmény alól is."

    Ezt az utolsó mondatot ízlelgessük azért, képzeljük el ha BP-en azt mondanák csak akkor vehetsz nagy autót, ha van helyed tárolni.
    Ha nincs helyed tárolni (az utca nem az) akkor sajna csak ilyen kis járgányra kapsz engedélyt.


    Miért nem járhatok én ilyen kocsival?!
    Kei-autó, te csodás
    Csikós Zsolt
    https://totalcar.hu/belsoseg/2017/08/12/kei-auto_te_csodas/

    Elvileg ez lesz a mostani csapás irány, a Fiumei kikötőnkből is kell valami út a Lengyel raktárakig is állítólag, így mos vasút évek jönnek ezerrel.






    Utoljára szerkesztette: ximix, 2021.02.25. 13:55:41