• kvp
    #1
    Szerintem egyszeruen arrol van szo, hogy amig a nemet cegek nem tudnak onvezeto szoftvert kesziteni, addig blokkolni szeretnek a tobbi gyarto lassan mar hasznalhatova valo megoldasait. Majd ha mar lesz nemet onvezeto szoftver, akkor hirtelen engedelyeznek mindent.

    Mint amikor Nemetorszag megkerte a tobbi EU tagot, hogy ne vasaroljanak a kozos EU-s beszerzesen kivul oltoanyagot, majd kiderult, hogy ok mar eppen targyalnak pont errol az oroszokkal. Csak arra kellett a keres, hogy ne vigyek el eloluk a keszletet azok akik tobbet igernek. Vagy amikor blokkoltak a deli gaz es kolajvezetekeket Oroszorszag felol, de minden megtesznek azert, hogy az eszaki kapacitasat megduplazzak. Igy csak Nemetorszagon keresztul lehet majd gazt venni az oroszoktol es csak azt kapja az EU tobbi resze ami nekik eppen nem kell. (ezert keruli el a vezetek Lengyelorszagot)

    Egyik dontes sem eppen a fair versenyrol szol, hanem arrol, hogy a nemetek probaljak megelozni az elonyuket a tobbi tagallam karara. Osszessegeben persze az egesz EU rosszabbul jar.

    ps: A radios kapcsolat meglete egyebkent elfogadhato, varhatoan az embervezette jarmuvek eseten is ez lesz a kotelezo. Az ETCS2-es vasuti rendszerek is igy kotelezoen mukodnek. Tehat ha nincs mobilos terero, akkor ott minden jarmu (legyen az auto vagy vonat, ember vagy szoftver vezette) meg fog allni. Ez igy biztonsagos. Gondolom a traktorokra es az erdeszeti gepekre, meg a kormanyzati jarmuvekre (rendor, mento, tuzolto) majd raknak offline mod kapcsolot, meg egyedi, mondjuk piros rendszamot.