• t_robert
    #11
    Hát egy tesla nem azt érzékeli, mint egy profibb önvezetésre használt kisérleti jármű. Van benne ráfutás gátlás, sávtartás, tábla felismerés. Ha kiteszed az indexet egy autópályán, akkor magától sávot vált stb. Na ezeket a korábban már létezett támogató rendszereket kapcsolja őssze egy program. De nincsen benn olyasmi, mint mondjuk egy LIDAR, amivel egy valódi őnvezető autó megpróbálja feltérképezni a környezetét és az alapján dönteni. Ezért legfeljebb 1,5 szint az 5-ből. De az a 1,5-es szint is csak nagyon preciz kiépített környezetben működik. Ahol mondjuk egyértelműen fel vannak festve a terelő és záróvonalak, hogy képes legyen egyértelműen meghatározni az út nyomvonalát. Vagy precizen kirakott és látható kresz táblák, amit képes felismerni. Ha ezek hiányoznak, akkor csak az ima és a remény marad, hogy egy tesla arra megy amerre az út.