• t_robert
    #1
    hát ez kissé életveszélyesnek tűnik. Egy Tesla koránt sem ónvezető jármű. Úgy precíz, hogy fejlett vezető támogató rendszerekkel felszerelt.
    elvben felismer táblákat illetve megpróbálja követni az útvezetést. Ez szépen müködik mondjuk percizen kiépített autópálya esetén. Ahol egyértelműek a jelzések és sávok és egyebek. Ahogy beér olyan környezetben, ahol hiányoznak a jelzések eszét veszti. Például terelő vonalak és útszéle vonal hiányában nem tudja merre megy az út. Simán neki vinné az embert egy útszéli fának vagy áttérne a szembe jővő forgalomhoz egy jó kis frontális ütközésre. Nem csak a szoftvere nem alkalmas rá, hanem hiányoznak azok a szenzorok is belőle, amelyek segítségével megpróbálja használhatóan érzékelni a környezetét menet közben. 5 kategóriába szokták sorolni az önvezetést 1-5 -ig ebből 5-ös szint az, ahol beszáll az ember beállítja, hogy hová megy majd a kocsi elviszi tényleg oda magától. Közben akár szunyókálhat is. A legjobb kisérleti önvezető járművek valahol a 3-ból 4 átmenet környékén vannak a legjobbak valahol a 4-es szint elején. Egy Tesla jelenleg úgy 1,5-es szintet képviseli.