• TokraFan
    #18
    A Skyrim egy 10éves játék. Itt az számít, hogy hány darab poligon van a képernyőn amit meg kell mozgatni, mekkora felbontású textúrákat kell átküldeni a buszon, hány fényforrást kell kezelni, hány dinamikus objektum adatait kell számolni, hány post process filter van a layereken, és hány egyéb számítási feladatot kell elvégezni egységnyi időa alatt. A Skyrim alacsony felbontású textúrákkal dolgozik, van a képen egyszerre max. 10db NPC, néhány ló, meg pár kunyhó. Ezt vesd össze mondjuk egy Cyberpunk várossal, ahol 200db NPC van képen, 50db egyéb jármű, külön fényforrásokkal, rengeteg Neon fény, magas felbontású textúrák, hatezernyi apró tárgy, Volumetric köd és fények, egy csomó FX shader, és olyan részletességgel megalkotott város, amit eddig nem láttunk sehol. Már hogy a fenébe igényelne a két játék azonos hardvert, és mi köze itt bárminek ahhoz, hogy az Elder Scrolls mit tud ma, 12évvel azután, hogy megjelent?