• kvp
    #1
    Tesztelik a technologiakat. Egyebkent teherautoknal elso korben a raktarak kozotti mozgast erdemes automatizalni. Nagy tavolsagok, jellemzoen orszaguton, fix utvonalon, mind a kiindulasi, mind a celteruleten a ceg altal ellenorzott telephelyi korulmenyek kozott, a jarmuvekre szabott parkolokkal. Ezzel lehet a legjobban csokkenteni a szoftver altal megoldando problemakat es kivaltani a nagytavolsagu soforoket. (akar teljesen autonom, akar egyetlen emberi felugyelos konvoj modban hasznalva a teherautokat) A hazhozszallitas pedig egy teljesen mas onvezeto problemat jelent, mert ott az utcarol be is kell vinni a termekeket az ajtokig.

    Nem veletlen, hogy a fix utvonalas onvezeto buszok hamarabb jelentek meg mint az onvezeto szemelyautok. A fix utvonalas onvezeto teherautok is hasonlo modon jelenhetnek meg, joval a valtozo cimekre meno hazhozszallito teherautok elott.