• kvp
    #5
    Mernokkent en inkabb a gyorsan kezelheto menukterkepeket tartanam elonyosnek, mert valojaban ezek a chat botok csak a telefonos menu kivalasztasban segitenek. De hat az emberek nagyresze nem tudja hasznalni a sima fa strukturaju menuket sem, szoval igen, van igeny rajuk.

    A szemelyiseg itt nem intelligenciat jelent, hanem beszedstilust. Tehat nagyon kedvesen kell visekledniuk es kb. haromszor megkoszonni, hogy az ember valasztott a felajanlott opciok kozzul. Ez persze nagysagrendekkel megnoveli az ezzel toltott idot, mert egyszeru rovid optiok es egyszavas parancsok helyett beszelgetni kell vele, sot egy egyszeru rovid csippanas helyett meg jo hosszan valaszol is, meg letol 3 reklamot es egy jogi nyilatkozatot. De erre van igeny, mert az emberek nem birjak a gepeket kepkent kezelni. (lasd mikrosuto, regen boven eleg volt egy teljesitmenyszabalyzo es egy mechanikus idozito tarcsa, a vegen meg a mechanika vegallasa megutott egy harangot, ma menurendszer van, meg kijelzo, uzemmod gombok, plusz gyorsgombok, menurendszerek, stb. es kb. ugyanazt tudja a mikro mint a ket mechanikus tarcsaval es egy darab biztonsagi ajtoszenzor kapcsoloval, na most meg erre jonnek a szemelyiseggel rendelkezo beszelo 'aszisztensek')