• wraithLord
    #1
    Jaja, arra feltétlenül szükség van. Lassan vagyunk 8 milliárdan, annyi személyiséggel rendelkező személy nem elég... :D

    Én úgy vagyok vele, hogy képes vagyok elvonatkoztatni, hogy nem Piri nénivel a sarki boltból beszélgetek, hanem egy célszoftverrel, aminek nem az a dolga, hogy kedélyesen elcseverésszen velem. A céges chatbotoknak leginkább nem az a gondjuk, hogy személytelenek, hanem hogy hülyék, és semmire se jók, csak arra, hogy hívjanak egy "élő alkalmazottat". (Most úgy általában mondtam, bankos chatbottal még nem volt dolgom.)

    Az Amazon supportos chatbotja pl. azt tudja kb. mint az IT Crowd-ban a rendszergazdák üzenetrögzítője, hogy "Have you tried it turn it off and on?", aztán utána kérem az emberi segítséget, mert nem hülye vagyok, hanem problémám van.
    Utoljára szerkesztette: wraithLord, 2020.12.28. 14:05:13