• Sequoyah
    #6
    Ennyi baromsag is ritkan van egy rakason egyetlen posztban:D

    - Milyen fosztogatasok/gyujtogatasokrol beszelsz? Nem nagyon volt semmi olyan, plane nem barmifele Tesla erdekeltseg kozeleben.
    - Nincsennek "outsourcing parti" politikai erok. Vannak a republikanusok akik hagynak hogy a vallalatok azt csinaljanak amit akarnak, es vannak a demokratak amik azert valamennyire szabalyoznak oket. Mindket part szoban a hazai gyartast partolja, de tettekben egyik se volt kepes semmi hatasosat tenni ez ugy erdekeben.
    - Egy egyszeri jarvany miatt senki sem kotelezodik el 10+ evre sehol, akar volt ideiglenes bezaras akar nem. Ez a hosszutavu profitot nem befolyasolja. A Tesla nyilvanvaloan azert nyit Kinaban, mert Kinaban akar eladni. De kozben ugyanugy epulnek a gyarak Amerikaban is, zoval nem elkoltozesrol van szo.
    - Az uzemanyag-adonak nem kell fenntarhatonak lenni. Az uzemanyag-ado celja az az hogy "buntesse" a fosszilis uzemanyagok hasznalatat, es igy probalja alacsonyabb fogyasztasra osztonozni az autosokat. Az elektromos autozassal ez elerte a celjat, mert autozas oldalon 0 a szennyezes, szoval nem az autost kell buntetni ezentul, hanem a fosszilis eromuveket, es a szennyezo akkumlator gyarakat. Peldaul lehet adoztatni azt aki foloslegesen nagy akkumlatorral veszi az autot. Egy 40kWh auto boven eleg napi varosi maszkalashoz es a co2 megterulese 1-2 ev mindossze, szoval nem kell a 100kWh performance Tesla ami 5 ev alatt terul meg.
    Ha pedig csak a koltsegvetes lyukainak befoltozasa a cel akkor egyaltalan nem feltetel hogy az autosokat adoztassak, barkit lehet.