• t_robert
    #11
    Azért annyit megjegyeznék, hogy általában elég városi forgalomban napi 40KW/h kapacitás. Az USA tekintetében viszont nagyobbak a napi megtett távolságok. Egy amerikai átlag ember napi szinten átlagban nagyobb távot tesz meg, mint egy európai átlag ember. Simán helye lehet ott egy nagyobb 60-80 KW/h energiatárolónak napi 2-300 Km megtételéhez. Európában koncentráltabb a település szerkezet. Az USA sok helyen meglehetősen dekoncentrált környéke is vannak. simán nagyobb lehet egy város területe és vonzás körzete. A igazán nagy városok területe is lehet hatalmas távolság. EGY LA nagyságú városban, ha a város egyik feléből el kell menned a másik felére simán autozhatsz 100-120 Km-t is csak oda. A tömegközlekedés a nagyobb településeket leszámítva nem létezik. Vagyis az amerikai társadalom 100 éve a wc-re is autóval megy. Más települések meg elterülnek egyébként is, mint a nagy alföld. Simán megesik, hogy haladsz egy x utcán és már 10 km óta a tájban autózol hegyek erdők, tengerpart. és egyszer csak látsz két házat. 3 km-rel arébb megint egyet. (olyan mint mikor nálunk kirándulsz a természetbe) közben még mindig az adott településen vagy igaziból. vagyis simán lehet racionalitása egy több száz km megtételére alkalmas elektromos autónak.